WOW HEBATNYA !! TERNYATA LEMON BEKU MAMPU MELAWAN TUMOR GANAS !! ((BACA SELENGKAPNYA))

WOW HEBATNYA !! TERNYATA LEMON BEKU MAMPU MELAWAN TUMOR GANAS !! ((BACA SELENGKAPNYA))

Sejak zaman kuno lemon adalah salah satu komponen atau bahan yang bermanfaat untuk setiap jenis penyakit. Memang adalah buah yang paling terkenal di seluruh dunia sehingga ada berjuta-juta preskripsi dan ubat untuk penggunaannya. Ia mempunyai rasa yang sangat khusus dan menumpukan banyak nutrisi dan antioksidan yang diperlukan bagi tubuh.

lemon beku

Ini mencegah perkembangan penyakit yang berbeza kerana kekuatan untuk kekuatan sistem kekebalan tubuh dan melambatkan tindakan radikal bebas dalam tubuh. Juga kita sering lupa kulitnya atau kita melemparkannya ke sampah tetapi sebenarnya, kulitnya mengandungi kepekatan tinggi sebatian antioksidan dan minyak yang boleh menghadapi kanser dan melawan itu.

Sifat antibiotik dan antivirus dapat melambatkan mikroorganisma yang menyebabkan jangkitan atau penyakit. Jika anda mempunyai gangguan saraf atau mungkin anda berurusan dengan tekanan darah tinggi lemon adalah penyelesaian yang tepat untuk masalah anda. Selain itu, boleh berkesan dalam merawat cacing dan parasit.

Seperti yang saya katakan sebelum pergaduhan kanser juga. Semua jenis kanser boleh dirawat dengan lemon, baru-baru ini belajar itu membuktikan bahawa hal itu boleh mengurangkan beberapa jenis kanser sehingga 50% dan yang memang lebih menguntungkan daripada kemoterapi. Ia mengandungi sehingga 22 agen anti kanser seperti limonene, oren pektin, glikosida flavonol dan vitamin C.

Ekstrak mengandung mempunyai kesan yang kuat terhadap sel-sel kanser dan juga sifat alkali mengubah persekitaran. Ekstrak mampu menghancurkan sel yang dijangkiti tanpa menyentuh, yang normal sihat dan kita semua tahu bahawa kemoterapi tidak sebaliknya. Banyak kajian memang membuktikan bahawa “limonoid” yang hadir dalam jumlah besar di jeruk ini sehingga mereka bertanggung jawab untuk memberikan satu kekuatan anti-kanser. Juga lebih kuat bahkan dari Adriamycin, ubat yang digunakan sebagai rawatan kemoterapi.

Menggunakannya, itu benar-benar selamat bagi kita dan yang paling penting adalah bahawa hal itu tidak merosakkan sel-sel yang baik, “limonoid” boleh berkesan melawan kanser pankreas, kanser prostat, kanser hati, kanser kolorektal, neuroblastoma dan lucemia.

Pertama ingat untuk mengambil terus-menerus dengan kulitnya tentu saja. Manfaat dari itu tak ternilai harganya. Membekukan lemon dan membekukan dengan kulit tentu saja sehingga anda dapat merasakan kesan anti kanser. Jika asal buah Anda tidak diketahui, mencuci dan pembasmian kuman dengan menggunakan baking soda atau cuka sari apel. Biarkan dalam peti ais sehingga mendapat keras dan kering. Setelah, membawanya keluar dan mengambil satu parutan untuk kupas dan pulpa beku.

Lemon jus dengan sendiri menakjubkan dan anda sebaiknya memang mengambil tetapi kesan anti kanser datang bersama dengan kulitnya. Di dalamnya ada banyak nutrisi yang diperlukan yang diperlukan tubuh. Banyak dari itu bertanggung jawab untuk mengurangkan dan menghilangkan tumor ganas.

Sumber / Rujukan: www.healthadvisorgroup.com www.healthyfoodhouse.com
Sumber lain yang berkaitan termasuk dalam Advisor Kesihatan Group artikel: www.healthylifestyleteam.com – Asli Pasal Sumber

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih