Tolong Jangan Abaikan !! Jika Anda Suka Makan Mee? Hati-Hati Menggunakan Alat Ini…

Tolong Jangan Abaikan !! Jika Anda Suka Makan Mee? Hati-Hati Menggunakan Alat Ini…

Maklumat ini datang dari seseorang pemuda yang begitu suka bersenam tenis. Bulan lalu dirinya secara tiba-tiba diserang demam serta kelenjar getah beningnya membengkak.

Sesudah masuk rumah sakit serta diperiksa, ternyata pada kelenjar getah beningnya tumbuh Tumor ganas sepanjang 6 cm, serta sudah stadium 4.

Lantaran sebelumnya tak ada tanda-tanda sama sekali, jadi batinnya sangat tergoncang.

Mulai hari ini dirinya menjalani kemoterapi.

Dia juga menyebarkan maklumat ini di dunia maya. Kebanyakan orang harus ingat bila dalam kehidupan seharian terdapat banyak pembunuh tanpa wujud.

Usahakanlah untuk menghindarinya. Ini adalah perkara sebenar.

Cuba anda rendam “penyepit pakai buang “(itu lho yang biasa anda gunakan bila makan diluar) ke dalam air panas sepanjang 3-5 minit.

Anda bakal lihat zat pemutih yang terdapat didalam penyepit larut ke dalam air panas. Untuk kesihatan anda, senantiasa bawalah sepasang “penyepit pemakaian semula” bersama anda.

Selain lebih ramah lingkungan, juga bersih.

Dalam sebuah seminar, Profesor Zhao Keshi menyampaikan: “Kenapa kalian tetap degil?”

Sudah berkali-kali diingatkan ‘Jangan menggunakan “penyepit sekali-pakai-buang”, sebab hampir semua “penyepit pakai buang” ini dalam sistem pengeluaran terkecuali tak bersih sekalipun, juga ada menjalani satu proses penambahan zat pengawet, serta satu sistem menambah zat pemutih (beribu kali ganda diatas standard kesihatan).

Semuanya yaitu zat karsinogen (bahan yang menyebabkan kanser). “Bila dari dahulu hingga saat ini anda masihlah saja menggunakan penyepit” sekali pakai buang “, lalu di masa yang akan datang masih saja begitu, jadi bila satu hari kelak anda didiagnosis menanggung derita kanser, janganlah bertanya ‘Mengapa orang itu adalah saya?”, tambahnya.

Sebarkan kepada yang lain. Ini Penting untuk anda-anda yang suka makan diluar rumah. – Rumahsehat.com

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih