TERBUKTI !! INILAH RAMUAN DARI DR. SHULTZ MAMPU MENCEGAH SERANGAN JANTUNG HANYA DALAM 1 MINIT !! (((KONGSIKAN)))

TERBUKTI !! INILAH RAMUAN DARI DR. SHULTZ MAMPU MENCEGAH SERANGAN JANTUNG HANYA DALAM 1 MINIT !! (((KONGSIKAN)))

Gagal jantung mempunyai angka kematian tertinggi di AS. Malangnya, kebanyakan orang tidak menyedari bahawa ada bahan tunggal yang dapat secara efektif mencegah keadaan mematikan ini dalam satu minit – cabe rawit, jenis yang paling popular dari cili!

Dalam kes anda mempunyai pesakit jantung di rumah, selalu menjaga ubat kuat ini di tangan. Itu hidup hemat.

Dr.-Shultz’-Resipi rawatan jantung dalam 1 minit-syifa.info

Resipi Dr. Shultz ‘Itu mencegah serangan jantung dalam Satu Minit

Lada merah telah menjadi subjek dari kajian yang luas dari banyak doktor jamu, termasuk Dr. Richard Schulz. Semua dari mereka telah terkejut oleh sifat ubat kuat sayuran ini mempunyai.

Ini cukup luar biasa untuk mempertimbangkan bahawa Dr. Christopher, sebuah herbal doktor ubat-ubatan Amerika, tidak pernah kehilangan pesakit serangan jantung selama kerjayanya dari 35 tahun. Dan ubat dia selalu digunakan adalah campuran 1 sudu teh cili padi dan segelas air, yang dia berikan kepada pesakit pre-tengah sebelum mereka kehilangan kesedaran. Satu minit kemudian, mereka masih hidup dan menendang.

Ada beberapa cara untuk memasukkan cili padi untuk pencegahan serangan jantung. Yang paling penting adalah dengan menggunakan cili padi sekurang-kurangnya 90,000 Scoville Haba Unit (SHU). Jenis terbaik termasuk Habanero, Burung Afrika, Thai Chi, Jamaica cili, Jalapeño, dan Scotch Bonnet. Ini adalah mudah didapati di pasar raya besar serta pasaran hijau.

Dalam kes anda mempunyai pesakit jantung di dekatnya, campurkan satu sudu teh serbuk cili padi dalam segelas air dan memberikannya kepada pesakit untuk minum. Sangat penting bahawa pesakit sedar dan bernafas. Dalam kes, mereka kehilangan kesedaran, menggunakan beberapa titis ekstrak cili padi dari sekurang-kurangnya 90,000 SHU yang anda uruskan di bawah lidah pesakit.

cili padi adalah perangsang yang kuat yang tidak mempunyai kesan sedatif. Mempercepatkan degupan jantung dan merangsang aliran darah sehingga meningkatkan peredaran seluruh tubuh. Ini mempunyai kesan hemostatic, bererti itu terus berhenti pendarahan dan mempercepatkan penyembuhan jantung.

Resipi ini adalah yang paling berkesan dalam kes gagal jantung mendesak. Sangat penting untuk menggunakan cili padi, yang biasa tumbuh di India dan Amerika Selatan, sebagai lawan jenis lain cili.

Lada cayenne adalah 20 kali lebih kuat dari lada biasa kerana mengandungi lebih banyak capsaicin, bahan aktif yang menyumbang sifat ubat cabe rawit.

Juga, ada dalam fikiran bahawa panasnya cili berbanding terbalik dengan saiz mereka – lebih kecil lada, lebih panas rasa.

Bahan-bahannya:
– Serbuk cili
– Beberapa cili lada
– Cuka apel cider

Pastikan anda sentiasa memakai sarung tangan ketika anda mempersiapkan ramuan ini kerana cili padi akan meninggalkan tangan anda terbakar.

Isi bahagian bawah botol kaca 1 l dengan serbuk cili padi. Tuangkan dalam cuka apel cider, cukup untuk menutupi bedak.

Menggunakan food processor, berbaur beberapa lada segar dengan beberapa ACV untuk mendapatkan campuran sos seperti.

Campur dengan campuran sebelumnya. Anda perlu mengisi kira-kira 1/3 daripada botol.

Mengisi botol dengan cuka sari apel. Menutupnya erat. Pukul botol sekerap yang anda boleh sepanjang hari.

Tinggalkan campuran selama satu bulan kemudian saring dan simpan dalam botol kaca gelap.

Jika anda ingin ubat kuat, meninggalkan campuran selama 3 bulan sebelum anda saring.

Simpan di tempat yang gelap dan kering. Ubat ini mempunyai jangka hayat yang terhad.

Dos MENURUT DR. Schulz

Jika seseorang mengalami gagal jantung atau strok masih sedar, memberi mereka 5-10 titis ubat tersebut. Ulangi dos 5 minit kemudian. Teruskan pemberian ubat setiap 5 minit sehingga orang menjadi lebih baik.

SUMBER: INGIN SIHAT

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih