PANASSS !! Azwan Ali Memaki Hamun Makanan Di Bazaar Ramadan Pulak..

PANASSS !! Azwan Ali Memaki Hamun Makanan Di Bazaar Ramadan Pulak..

Cuba korang baca satu-satu tweet Azwan Ali ni. Semuanya menggunakan bahasa yang kesat. Kalau rasa macam sampah, kenapa ramai je orang yg beli kt bazaar ramadan tu? Yela..HMM memang dia sorang je yang betul..

Apelah salahnya peniaga-peniaga yang berniaga di bazaar ramadan yang mulia ini sehingga dimaki sebegitu rupa.. Entah-entah, Azwan Ali kalau nak masak kebab daging kat bazaar ramadan pun jadi sampah agaknya.

Malah, bazaar ramadan tu lah yang menjadi tarikan di bulan puasa ni. Pengajaran kat sini ialah, Tak payah layan si Azwan ni.. ramai-ramai block dia pun bagus..

azwan ali2-mydebat.com

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih