Moshe Dayan, Dajjal Bermata Satu Yahudi Yang Dah ‘MAMPUS’ Dibunuh Kanser Usus!

Moshe Dayan, Dajjal Bermata Satu Yahudi Yang Dah 'MAMPUS' Dibunuh Kanser Usus!

Moshe Dayan, Dajjal Bermata Satu Yahudi Yang Dah ‘MAMPUS’ Dibunuh Kanser Usus! – Orang Palestin tidak mungkin dapat melupakan nama Moshe Dayan. Prestasinya untuk Israel juga tidak dapat dilupakan. Dialah yang memimpin pasukan Israel dalam perang 6 hari melawan bangsa Arab di awal bulan jun 1967.

Dalam perang singkat ini, tentera Israel berperang atas nama keyakinan ‘Yahudi’-nya. Di sisi lain, tentera Arab yang terdiri dari Mesir, Syria, Jordan, yang berperang dengan motivasi Arab dan Sosialisme dapat dileburkan oleh tentera Israel pimpinan Dayan hanya dalam masa 6 hari sahaja.

Moshe Dayan, Dajjal Bermata Satu Yahudi Yang Dah ‘MAMPUS’ Dibunuh Kanser Usus!

5 jun 1967 adalah permulaan perang Arab-Israel yang berlangsung 6 hari. Dan pada tanggal 7 jun, kota tua yang suci Jerussalem, telah berhasil direbut pasukan Moshe Dayan. Dengan sorakan gegap gempita pasukan Israel ini masuk ke kawasan Masjid Al-Aqsa, sambil menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW.

Moshe Dayan memasuki wilayah Al Maghariba serta wilayah termbok Al Buraq yang kemudian dijadikan ‘tembok ratapan’ (kini tembok orang yahudi datang berdoa) Letaknya di sebelah barat komplek Al-Aqsa.

Ketika memasuki kawasan tembok Al Buraq ini, Moshe Dayan dengan sombong berkata, “Kita sudah menyatukan bandar yang sudah dirobek-robek, ibukota Israel. Kita sudah kembali ke tempat paling suci ini untuk tidak akan berpisah dengannya! “Sambil tangannya menyelitkan kertas berisi tulisan doa ke celah-celah tembok ratapan.

Semenjak itu, tembok Al Buraq serta kawasan di sekitarnya sehingga saat ini dalam kekuasaan tentera Yahudi Israel. Asrama pasukan Islam dari Afrika utara yang dibina sebagai hadiah dari panglima Islam Salahuddin Al Ayubi turut dihancurkan oleh tentera Israel.

Pada tahun 1948, di masa awal negara Israel, Moshe Dayan mengetuai batalion ke 89. Ketika itu dia memerintahkan semua penduduk di suatu desa Palestin, untuk berkumpul dan berlindung di dalam Masjid.

Sambil itu dia mencari siapa yang telah melemparkan bom tangan yang mengorbankan seorang tentera Israel. Namun Moshe Dayan berasa sangat marah. Habis semua orang yang berlindung di dalam Masjid itu, dibantainya

Moshe Dayan kehilangan matanya ketika dia berkhidmat untuk pasukan Australia berlawan Vichy France semasa perang dunia ke ll di Suriah. Moshe Dayan meninggal dunia akibat kanser usus pada 16 oktober tahun 1981 ketika berusia 66 tahun di Tel Alviv Israel.

ini kubur makhluk ni

Sumber: JasonKingFans

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih