“Kerana Sabar Aku Sakit, Kerana Cinta Aku Terluka dan Kerana Sayang Aku Bertahan…”

“Kerana Sabar Aku Sakit, Kerana Cinta Aku Terluka dan Kerana Sayang Aku Bertahan…”

14hmaduang.transformed

Bersabar atas satu perkara yang begitu menyakitkan ianya tidak mudah, tetapi ia akan tinggal menunjukkan apabila disabarin perlu menyukainya.

Kecederaan itu masihlah yang akan membuat anda kejampun kuat bertahan kerana rasa malu yang anda mahukan. Rasa malu yang akan membuatkan anda berasa akan mati jika tidak diluluskan kepadanya.

Bukan sekali anda sedang dibuat untuk merayu kepadanya untuk perhatian, justeru menunggu begitu seronok semakin menyakitkan

Sampai titik di mana anda perlu mohon mendapat perhatian-Nya satu perkara yg anda tidak pernah fikirkan. Mesti mohon untuk membuat nota anda dapat mengekalkan jika pesakit belies berasa begitu menyakitkan.

Walaupun anda tidak dibenarkan untuk mohon Mesyuarat kerana The menyakitkan perasaan cinta bukanlah Blissful dalam

Kemudian anda mula merasakan jika cinta adalah sudah ditukar tidak lagi begitu

sumber kebahagiaan hanya jadi punca penderitaan yang akan berhenti menyakiti anda, dan ingin berjumpa dengan-Nya yang anda mesti juga memohon-mohon.

Kadang-kadang anda perlu menangis sendirian masa dia Mengabaikanmu walaupun anda tengah Merinduinya

Selalunya anda perlu menangis sendirian, bolong kekesalanmu diri sendiri, menyalahkan diri sendiri, tidak beliau sementara berkeinginan memperdulikanmu mula rasa masa rindumu.

Sentiasa siap sedia untuk pilih berterusan bukanlah kerana merasakan Bahagi tetapi kerana sudah Dear

Kebahgian dan selesa supaya yang betul sebab untuk berpegangan pada cinta yang tidak boleh dilakukan kepada. Anda berpegangan pada cintanya bukan kerana gembira, tetapi kerana dia darling. Walaupun menyakitkan sehingga awda memilih untuk mati daripada terlukai itu olok-olok.

Kerana tentera untuk menginap setia bila dia menyakiti anda mesti sering merasa kecewa

Terpaksa kekal setia, masa telah tidak lagi dipedulikan pasti anda berasa sangat kecewanya yang mendalam. Kecewa kesetianmu kurang disanjungi, digalakkan perhatianmu dikira sedikit, pengerbonanmu tidak kelihatan kecewa.

Pengumpulan daripada kekecewaan pada suka membuat anda memahami bahawa cintanya adalah punca kesengsaraan untuk anda

Ke suatu tempat di mana anda merasa kerana menunggu, anda merasa sakit. Kerana setia, anda akan kecewa. Kerana rindu, anda menangis. Kerana cinta, anda tercedera. Dan kerana ia adalah memalukan, anda hidup.

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih