Keputusan Kedah Vs Pahang Liga Super 11 Februari

Keputusan Kedah Vs Pahang Liga Super 11 Februari – PENGENDALI Kedah, Tan Cheng Hoe mahu anak didiknya menggunakan kelebihan beraksi di gelanggang sendiri untuk memastikan tiga mata menjadi milik skuad hijau kuning ketika menerima kunjungan Pahang di Stadium Darul Aman, Live Streaming Kedah Vs Pahang pada Sabtu malam 11.2.2017.

Keputusan Kedah Vs Pahang Liga Super 11 Februari

Menurutnya, kekuatan skuad Tok Gajah tidak boleh dipandang mudah kerana mereka berjaya di persada Liga Super ketika ini.

Keputusan Kedah Vs Pahang Liga Super 11 Februari

Oleh itu, jelasnya, pemain diingatkan untuk memberi sepenuh perhatian dalam perlawanan berkenaan dan memastikan kemenangan menjadi milik Kedah.

Beliau memberitahu, selepas mencatatkan dua keputusan seri dan satu kemenangan dalam tiga perlawanan, kini pemain perlukan kemenangan dengan menewaskan pendahulu liga.

“Sejak  tiga perlawanan lalu ketika bertemu JDT, Sarawak dan Felda, pemain telah beraksi dengan baik sekali untuk memastikan kita terus kekal sebagai pasukan yang belum dikalahkan.

“Tetapi jika mereka ingin mengambil alih tempat Pahang pada carta Liga Super, mereka perlu menewaskan lawan kali ini. Inilah cara kita untuk kita melonjak ke persada liga.

“Saya mahu pemain beraksi seperti biasa dan mengamalkan semua disiplin yang diterapkan dalam sesi latihan. Saya yakin tidak ada sebab mengapa kita tidak mampu mencapai hasrat mengutip mata penuh,” katanya kepada mStar Online.

Keputusan Kedah Vs Pahang Liga Super 11 Februari

Tambah Cheng Hoe, beliau tidak menghadapi masalah untuk menamakan kesebelasan utama terbaik setelah kesemua pemain yang beraksi di Jengka berada dalam keadaan baik dan tidak mengalami kecederaan.

“Keadaan Syazwan Zainon juga sudah bertambah baik, malah prestasinya semakin meningkat untuk kita turunkan pada perlawanan kali ini. Keputusan Kedah Vs Pahang Liga Super 11 Februari

“Kehadiran Syazwan mampu memantapkan lagi bahagian serangan kerana dia merupakan pemain yang pantas serta mampu mengugat pertahanan lawan,” ujarnya. – mStar

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih