INI KISAH NYATA, KANSER PROSTAT PERINGKAT 4 BOLEH DISEMBUHKAN DENGAN RAMUAN INI !! (((MOHON SEBARKAN)))

INI KISAH NYATA, KANSER PROSTAT PERINGKAT 4 BOLEH DISEMBUHKAN DENGAN RAMUAN INI !! (((MOHON SEBARKAN)))

Kanser prostat adalah penyakit yang memberi kesan kepada ratusan ribu orang di Amerika Syarikat setiap tahun.

Prostat itu sendiri adalah kelenjar kenari berbentuk kecil. Ini adalah komponen utama dalam sistem pembiakan laki-laki, menghasilkan cecair mani yang berfungsi dalam berkhasiat dan mengangkut sperma.

kanser-prostat

Vernon Johnston didiagnosis dengan peringkat 4 kanser prostat dan mengatakan bahawa ia mempunyai sedikit waktu yang tersisa untuk hidup. Vernon menolak untuk kehilangan harapan dan itu sikap positif dan kemahuan untuk mencuba sesuatu yang sedikit kurang konvensional yang pada akhirnya sembuh kanser dan menyelamatkan hidupnya.

Jadi, Vernon mengambil masalah ke tangannya sendiri. Pada cadangan saudaranya, Vernon memutuskan untuk menaikkan pH tubuhnya untuk memerangi kanser merebak di dalam tubuhnya. Untuk melakukan hal ini, ia berusaha untuk mendapatkan cesium klorida.

Terapi cesium adalah protokol perubatan terkenal dalam terapi kanser. Dan itu adalah doktor pilihan jarang memberikan pesakit kanser mereka.

Alih-alih mencuba nasib dengan protokol-protokol kanser ortodoks, Vernon hanya memerintahkan cesium klorida.

Malangnya, cesium tidak pernah tiba. Walau bagaimanapun, Vernon tidak menyerah pada peningkatan tahap pH dan membuat tubuhnya terlalu basa untuk sel-sel kanser merebak. Sementara mencari alternatif, ia berlaku pada sumber Alkalizing murah dan biasanya boleh didapati: baking soda.

Item ini memasak rumah tangga biasa umumnya dimasukkan ke minuman bergelembung dan juga digunakan sebagai antasida untuk meneutralkan asid perut dalam rawatan ulu hati dan refluks asid.

Ubat Vernon mencari menyeru mencampur baking soda dengan sirap maple. Dengan tidak sirap maple di tangan, ia mencampur baking soda dengan molases.

Vernon Johnston berjuang kanser dengan bahan-bahan yang diambil dari dapur. Usaha dan kejayaannya didokumentasikan di blog-nya tepat digambarkan sebagai “tarian dengan kanser”.

Jika anda mencari maklumat ini layak menyebar, sila KONGSIKAN !!! Beberapa rakan dan keluarga

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih