Bunuh Kekasih Gara-Gara Berang di Ejek Tak Pandai Goyang

Bunuh Kekasih Gara-Gara Berang di Ejek Tak Pandai Goyang – Berang di ejek tak pandai goyang dan kurang kuat di ranjang, seorang lelaki yang dikenali sebagai Jonny Setiawan (36) sanggup membunuh kekasihnya sendiri lapor metro Tangerang.

Bunuh Kekasih Gara-Gara Berang di Ejek Tak Pandai Goyang

Mangsa dikenali sebagi Vera Yusita Sumarna dikatakan telah pun menikah dan memiliki seorang anak berusia 11 tahun.

Hubungan antara suspek dan mangsa adalah pasangan kekasih sejak setahun lalu yang tidak diketahui oleh keluarga mangsa,lebih lagi suspek adalah pekerja mangsa sendiri.

Bunuh Kekasih Gara-Gara Berang di Ejek Tak Pandai Goyang

Berkait dengan motif pembunuhan,suspek mengaku sakit hati kerana di banding-bandingkan dan di ejek tidak pandai memuaskan nafsu Vera.

Saya dan dia sempat bergaduh mulut sebelum berlaku pembunuhan,saya tidak tahan selalu di banding-banding kan dengan lelaki lain,padahal saya sudah berusaha mempertahankan hubungan katanya.

Menurut suspek lagi,dia bertidak merogol mangsa terlebih dahulu sebelum menikam mangsa sebanyak 4 kali di bagian dada.

Apa yang lebih mengejutkan adalah ketika suspek melarikan diri kerumah,dia mendapati isterinya pula bersama lelaki lain.

Menurut laporan, suspek juga bertindak menikam isteri dan lelaki tersebut hingga mengalami kecedaraan parah.

Bagaimana pun mayat mangsa ditemukan oleh pekerja wanita bernama Lisa dan melaporkan kejadian kepada pihak polis.

Terkait dengan motif pembunuhan,keluarga Vera memilih tutup mulut dan tidak menghebohkan kejadian,sementara suami mangsa enggan mengulas hubungan dia dan isterinya sepanjang setahun terakhir.

Sementara menurut  isteri suspek,dia sememangnya mengetahui hubungan vera dengan suaminya sejak setahun lalu.oleh sebab itu dia menjalin hubungan dengan lelaki lain bagi tujuan balas dendam. – eberita

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih