Beratus-ratus UFO ‘Meninggalkan Permukaan di Bulan Pada Masa Yang Sama’ Oleh Conspiracy Theorist

Conspiracy theorist mendakwa telah melihat beratus-ratus UFO semua meninggalkan permukaan di bulan pada masa yang sama. Rakaman video asal-usulnya tidak diketahui akan muncul untuk menunjukkan permukaan di bulan, dengan spaceships yang tidak terkira banyaknya semua mengambil kira sekali gus.

ufo

Mereka boleh dilihat pada separuh lebih rendah dari permukaan di bulan, di sebelah kiri skrin.

Video itu kemudian telah dikongsikan oleh Encik Enigma, yang muncul untuk membuat sandaran tuntutan wanita, menulis: “dalam video yang menakjubkan yang dimuat naik ke YouTube pada November 13 oleh berwaspada Geri UFO yang dikatakan boleh dilihat meninggalkan bulan.

“Ia kelihatan seolah-olah mungkin terdapat beratus-ratus mereka, tetapi juri adalah masih keluar sama ada ini adalah beberapa jenis ilusi optik.”

Sesetengah penonton mungkin bersetuju dengan teori ilusi optik, manakala logik mereka sendiri.

Seorang pengguna YouTube yang berkata: “UFO adalah TIDAK apa anda melihat. Ia adalah satu fenomena yang dilihat bila-bila masa anda melihat kelebihan di bulan

Adakah angkasawan perempuan beri amaran dielakkan pencerobohan asing bumi sebelum ‘cubaan overdos?’

“Saya mempunyai banyak masa teleskop. Anda lihat ini sepanjang masa, ia dipanggil Chromatic Aberration. (Google ia) Anda melihat lebih apabila kanta adalah daripada fokus juga, seperti di video ini.

Penonton lain telah untuk penjelasan yang lebih mudah: “itulah habuk pada lense itu. Bulan bergerak, perubahan debu dari bulan terang latar belakang gelap. Membersihkan barangan anda sila.”

Manakala yang ketiga, pengguna YouTube lebih sinis ditambah: “Apa-apa yang boleh menjadi kejayaan hari ini.” lapor Mirror

Facebook Comments

MOHON BANTU LIKE JIKA ANDA SUKA ARTIKEL INI !!

loading...

Dapatkan kisah terbaik terus ke dalam inbox email anda!

(Visited 468 times, 1 visits today)

Leave a Reply