Berang Gara-Gara Tak Dapat Nafkah Batin 15 Kali Sehari, Isteri Racun Suami

Berang Gara-Gara Tak Dapat Nafkah Batin 15 Kali Sehari, Isteri Racun Suami

Berang Gara-Gara Tak Dapat Nafkah Batin 15 Kali Sehari, Isteri Racun Suami – Benar-benar di bawah tekanan oleh isteri, membuat lelaki berusia 40 tahun menjadi bingung dan sengsara.

Isteri pula begitu dominan dalam segala hal, termasuk urusan memenuhi kebutuhan nafkah batin sampai 15 kali dalam sehari.

Berang Gara-Gara Tak Dapat Nafkah Batin 15 Kali Sehari, Isteri Racun Suami

Menikah dengan wanita pujaan selama 5 tahun sangat mencabar bagi Mohd Ruslan,meskipun pada mulanya mengaku bangga dan bahagia namun kini Ruslan Terbaring di katil hospital akibat di racun oleh isterinya.

Menurut isteri Ruslan dia bukan hanya berang dengan kegagalan suami dalam membagi nafkah batin ,namun turut berang apabila suaminya itu kantoi menikah senyap-senyap dengan wanita lain.Oleh sebab itu dia bertindak meracuni suaminya.

Sementara menurut Ruslan dia mahu menceraikan isteri kerana tidak sanggup lagi melayan nafsu isteri yang begitu kuat.

Saya macam di perkosa, baik pagi,siang dan malam oleh isteri sampai 15 kali sehari,saya dahla kerja angkat barang

“Untuk melayani isteri saya terpaksa minum obat kuat sejak dua tahun lalu,tapi beberapa kali saya justru kerap mengalami masalah jantung”kata Ruslan

Menurut Ruslan lagi,isteri yang mementingkan diri memaksanya untuk melakukan hubungan tanpa melihat kesehatannya terlebih dahulu.

Ruslan yang menolak membuat isteri berang hingga bertindak mengancam meracuninya.

Pada awalnya Ruslan menganggap ancaman itu hanya gurauan isteri sahaja,namun selepas membuat pemeriksaan dihospital Ruslan disahkan memang mangalami masalah usus akibat kena racun.

Sejak daripada itu ,Ruslan yang tidak berpuas hati dengan isteri dan merasa nyawanya terancam membuat laporan polis.

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih