AWAS !! Cuba Tengok Kurma Anda Sebelum Makan

AWAS !! Cuba Tengok Kurma Anda Sebelum Makan – Nak bulan puasa ni..compom ramai yg beli kurma..x kira la bulan puasa ke x..ramai yg beli kurma..tapi kat sini kalau korang smua beli kurma..mohon2 la korang kopek dlu kurma tu..ade biji ke..x de biji ke..kopek je dlu..tgok dlam dia..stiap kali beli kurma mesti ade anak lipas dlam tu..🐞🐞x kira la kurma mahal ke..murah ke..beli kat pasar malam ke..beli kat shopping mall ke..benda ni bukan skali je terjadi ni..stiap kali beli kurma..kalo kopek mesti ade lipas dlam dia..bukan sebiji 2 biji..mesti conpom berbiji2 la..akak ni pesan je..x nak la tgok korang pon makan lipas jugak..lagi sedap makan nasi dari makan lipas..🤔

AWAS !! Cuba Tengok Kurma Anda Sebelum Makan

#yusuftaiyoob
#belikurmadapatlipas

 

AWAS !! Cuba Tengok Kurma Anda Sebelum Makan

Sumber : FB Siti Norbaya binti Sabaran

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

No Responses

  1. admin